header

header

Thursday, June 23, 2011

izinkan sayaa untuk memilikinyaa ?? :D

korang tahu kan satu camera yang tbaek dari ladang ahh sng cte . klo memlikinye , kje na mek gmba jekk .
hahahhha . sbnanye aku dah lme 'mengidam' camera mcm tuwh . alrh , camera yg klo lompat gmba xgoyang tuwhh ..
hehehhe .. seperti ini :




WWWAAAHHHHHH !!!!!
aku mahukan nyaa ! bole saya memilikinye ? hehhe . aku xkesah laa jnme nikon kew ,
sony kew , atau canon kew , yg pntg klo aku dpadd bnde alarh ne satu ,
memang kerja sayaa photoshoot sajalarhh !!

hehhe . aku tahu bg mereka2 yg bertuahh tuwh , mesty sudah memilikinyee .
sedangkan aku ? hehe . dlm angan2 sajaa .
bak kte pepatah : angan angan mat jenin ~~
ahakss ~~

huhuu . aku tgk hrge nye plg murah pon RM1800.00 .
tapi , function nye agak kurang larh . heheh . 

jeless aku ble mlht dyorang bwk klo ade event kat mne2 (sebagai contoh : taman bandar , jb)
aishh . bestnyee ~~
moge2 suatu ari nnty aku juga bole memiliki nye ..

MAK !! AYAH !! SAYAA NAK !!  :D