header

header

Friday, June 17, 2011

saya mahu belaja main nya :))

ada sape2 bole tlg aja saya maen bnde alah ne tak ?


hahaa . mesti menyirap bagi seseorang yg gle pada musician .. klo xpandai maen ne . huh .. aku xtahu ape yg merasok aku skg ne sampai aku boleh gila na blaja mahir main bende alah ne .
tolong !!! sape terer ??? bole ajakan tak ??

skg cita cita aku nak dptkan sebuah gitar .. mcm ne :


hahaha ! cute abes . sama mcm pemain gitar kumpulan kristal . nyanyikan lagu luahan hati . perghhh . kalau aku dpt gitar ne , mmg aku dah xsunyi agi ahh . 
madah nak petik lagu i'm yours jek .. wekkk ~ hahah .

ish aku xtahu laa npe aku geram gila ngn alat muzik ne tbe2 ..
adess .. hahah . pada brader2 yg pndi men gitar u ,
rajen rajen laa bagi inform psl alat ni yerk ?? ahaksss ~~

kalau aku dah pandai maen , bole laa aku elangkan sedih dlm aty ne .. petik lagu .. nyanyi sorang2 .. jerit pulak !! aduhhh . aku teringin abes na mahir maen ne . aku bole dkatakan mahir maen piano jek .
tapi msok gitar ,,
.............
BLUR !!
hahah . ade kod A major larh .. B , G , J , kod minor larh  .
(betol ke ??men belasah jekk . hahah)

huu . hopefully suatu ari nnty aku mahir main gitar . bole jadi mcm yuna . heheh . 
kepada partner aku sorg ne : syahirah ali ,
marilah kita sama sama mempelajari ape yang ade di sebalek alat muzik yg diberi nama ...
GITAR ~~  :p