header

header

Monday, July 18, 2011

TUTUP BUKU ;))


man .. i'm not need you anymore . bubye ~!!

hahaa . sakedd aty kerana lelaki . kecewa jga kerana lelaki . bahagia juga kerana lelaki . trimass byk2 laa bro . huhuhu.. 

kini aku mahu lupakan segala derita , bhgia , kecewa ., segale perasaan larh  . yg membelengu dlm kple otak aku ne kerana LELAKI . 
mula2 memang ahh payahh . tapi nak lpekan seseorang tuwhh perlu mase kan ? jadi , bende takkan berubah dlm sekelip mata tanpa usaha . 
so , sekarang .. aku dah tanamkan niat dlm diri aku ..
better single jekk . couple2 sekarang pon blm tentu bawak sampai JODOH ..
kan2 ??  :D

haha . tutup cerita laa sekarang nur suhada binti azeman . tidak mahu menangis lagi kerana lelaki . dan mcm bodo jgk bergado kerane lelaki . ape seyh faedah dapadd ?? ish3 ..  :p

tadi segala cerita , the ending of the story aku ngn sorg mamat ne , akhirnye terlerai jua . sebab dahh kantoi segale2nye . jadii , sudahlaa . dah mamat tu nak bhgia ngn pompuan laen , watpe seksa diri sndiri ? snggop jdi yg kedua sedangkan bole dapadd yg lbh baek dr dea ??
hahaa . baek ark ayat aku ? dah pndi bebual beb skang . bhahah ..

oke . sampai di sini saja story mory aku . haha . cerita aku dgn lelaki dah tutup . so , phm2 ahh . hee ~
kesudahan nye , tamat ...


SUHADA AZEMAN KINI TUTUP BUKU  ~~



single is BETTER than couple . but sometimes single make TROUBLE  ;))