header

header

Wednesday, July 10, 2013

SELAMAT ULANG TAHUN KELAHIRAN :')

ASSALAMUALAIKUM SALAM SEJAHTERA SALAM RAMADHAN AL-MUBARAK kepada semua warga blogger. Alhamdulillah setelah bersengkang mata mengedit kembali blog sendiri yg tak berapa nak cun ni,hehe.siap jugak akhirnya.

10Julai2013, tepat pukul 12.00pagi (dah mcm cite hantu..kehkehkeh) haha,aku disimbah dengan sebaldi air ntah dari mana akak2 senior aku ni amik,dan juga sebungkus tepung yg bau nye kaw kaw punya.haha.sangat sakit hati. mereka berkomplot sesama mereka untuk kenakan aku mlm tadi. (dahla puasa hari ni...) huhu.
never expect my bornday jatuh pada satu ramadhan tahun ni. Semoga mendapat rahmat dariNya InsyaAllah Amin  :') hm kwn2 ada jugak wish.but mostly ayat dyorg dlm text tu
 "aku nak bagi hadiah tp kau jauh sgt.nanti balik PG jumpa aku tuntut hadiah k..
rasa mcm tak nyata je hadiah tu.haha.wait and see..this friday aku balik rumah.,ketuk semua pintu rumah mmbe2 yg dh janji nk bgi hadiah tu.hihi.

just like tahun lepas,aku ada post jugak bout celebration birthday aku mcm mne.kalau korg nak tahu story tu, ha KLIK SINI

ok tahun ni,aku kena dengan akak2 senior wing kolej aku,room depan,room tepi,semua berkomplot.ada la rakam sikit mcm mne aku kena jadi mangsa dyorg,tpi takyah post sini.hahaha.padahal dah midnight,silent hours,ktorg boleh memekak kat tingkat bawah.nasib baik blok belakang.kalau blok depan, nyaya kena tangkap sebab buat bising. 
bila aku masuk toilet nak mandi, org lain yg kebetulan ada dlm toilet tu mesti tgk aku atas bawah..."dah kenapa budak ni??" confum dlm hati diorg terdetik mcm tuu..
aku dh mcm manusia adonan tepung.tinggal nak masuk dlm kuali then goreng pstu siap jadi jemput jemput. handphone dgn spec jgn cakap ah.hancuss ditimbus tepung.nasib baik handphone hidup lgi.hiuhh.setahun sekali kan?takpelah.kita REDHA je la.haha.

and as extra surprise,my bro dh post awal2 kat fb hadiah dia nak bagi aku.hahaha.tahu apa dia?


wahh haha.walau tak gempak mcm org lain, but as long as ada org nk celebrate hari kita,kne lah appreciate ryte?thanks bro.cepat cepat bagi aku aw.ngehe.

LAST : to all my friends yg dh wish, terima kasih byk2.jangan lupa puasa.huhu.
to KAK HANIS, KAK KILA, KAK SHERA, DAYAH, ZIHA, KAK AISYAH, NAJWA, DAN KAWAN KAK HANIS TU..(SAPE NTAH NAMA DIA,LUPA NAK TANYA.) TERIMA KASIH SEBAB BERSIHKAN WING YG DH DIPENUHI TEPUNG TU..HAHA.

hari ni berbuka : KFC ! menanti dgn penuh kesabaran.huhu.