header

header

Tuesday, July 10, 2012

AKU BUSUKK ~



dah tua ..,errr ~
selamat kepada semua,!
dan aku sendiri nk wish Selamat Hari Jadi atau lebih sesuai Selamat Hari Beranak buat diri aku sendiri..
hahaha..

tahun lps celebrate dgn my old loving fwenz.,makan kek,tp stu xbest nyer,jatuh ari ahad,atoyy..
dok uma jek,jmpe membe pon xsempat wish (rindu wife aku  :S )
time tuhh gempak gler,rasa apa itu sahabat,born day lha katekn,
17 tahun yang lalu,.......  :D

but this year,my birthday jatuh pd ari selasa,hari ni lha,ape daaa..
haha,best,err,bukan,menyirap.
haha,dtg sekolah baik kot,niat nk blaja (kononnyerrlorhh)
tgh nk msok kls bm,aku dh kne simbah..eh bukan!kene tuang dgn air paip,air paip ke?
lbh kurang lha,haha,kat baju ngn tudung sekolah aku..

dahlha pg td ade aerobik Satu Murid Satu Sukan Satu Malaysia..
haha,pnye lha semangat aku buat,berpeluh2,berjam-jam (beriye jek ni)
smpi kls kne mndi,amacam?busukkkk an?

tahan jek lha,haha,but gempak,even kne mandi ngn air jek..,
tp lg syok time kimia,dpt nyanyian lagu HAPPY BIRTHDAY dr LKRAWK!
err,seumur hidup xpna ade org nyanyikan tok aku,sedih..haha,but this year,disatukelaskan
dgn buda2 LKRAWK,ECEHH,jarang xgempak..kan?

kepada semua yang dh wish,thanks,klau aku terlupa nk wish birthday korang,sory,
haa!nk wish ni,HAPPY BIRTHDAY tok kawan kawan aku yg aku terlupa nak wish..
hehe,pandai pandai lerr terase..
for my opah : nantikan Adam dn Hawa kte yerr  ;)

appy gler ari ni,  :)