header

header

Monday, July 23, 2012

here the story ~


what doesn't kill you makes you stronger??
stand a little taller
doesn't mean I'm lonely when I'm alone ~

hayy everyone.assalamualaikum..
um,nothing to say actually.hehe.mcm biasa.cerita bukan penting sgt pun.ceyyhh
STORY 1 :
saya ada shbt.ramai.tp yg plg akrab setakat ni.,dia lha (Capital B)
bahaya mention kat sini.hehe.hm,sapa sangka sahabat sndri sbnanya memiliki tanggapan negatif thdp kte,kn?
saya pun bru tahu.xthu lha niat dea terlepas ckp ke,ape ke,tp klau dah tlps bicara,bnde tu org akan igt smpi ble ble.kerana mulut badan binasa,ryte?
mslhnye bkn serius sgt pn..,mula mula mls nk pkr sgt,tp lma2 bnde tu jd sakit aty.sng cte,xpyh pkir  ;)
hmm,biarlha.tapi saya dh tekad.xnk amek port lg apa apa psl dea.entah lha.kejamkah saya?
niat just nk elakkn drpd blku salah fhm lg,hehe,
pesanan : semoga kau gembira jadi diri kau.dan bahagia dgn apa yg kau ada  :)
STORY 2 :
salah tak klau kte copy gmba org yg kte ske dlm fb tnpa pengetahuan tuan pnye diri?
xde lha,rasa berdosa lha pulak.haha.tp saya xde lha smpi rembat gmba org sbb ada niat xbaik.
hmm,xelok lha,Allah marah.huu.
selalu perhati dia,nk tegur?xberani.perigi cari timba kahh saya ni?
hmm,mungkin  :) .xknl maka xcinta.saya setuju sgt dgn kenyataan ni.
dia kaya kot..pandai..saya?hidup sederhana,katakan pndi,xlha,ade fail jgk.huu.
selalu rasa diri ini tidak setanding.blm cba blm thu kn?
saya ni tkt nk cbe.xpelha,..xde jodoh kot.  :p
pesanan : you have your own life,same with me..between you and I;have a lot of different.
I want you to be mine.but maybe not.cause what?I am not..deserve for you Capital D.
even now you know my feelings to you,you still not do anything.so I guess,you will not..never..try to know me.,however,I will always smile when I look your face Mr.Right  ;)