header

header

Wednesday, August 14, 2013

finally I homesick.

Assalamualaikum. Salam Aidilfitri semua.

hay rindu nya dengan blog. kawan-2, you guys doin' what now? just enjoy it k.
tiba-2 rasa nak update story pasal diri sendiri. haha. entahlah. homesick? yes I am. rindu nak hidup dalam suasana zaman sekolah, kawan-2 yang giler-2, keluarga yg sentiasa ada di sebelah menemani. aduhai masa, bolehkah kau bergerak pantas?

rindu bestfriend sorang ni. beb kau dah habis belajar dah? and dah nak fly? kau nak tinggalkan aku? wuu boleh bagitahu aku bila lagi kita boleh jumpa? 3 tahun akan datang? 5 tahun? 10 tahun? dan mungkin takkan jumpa kau? tk sampai 20 minit kita spend time dekat bazaar ari tuh. kau pegy sana kejar cita-2 kau kan? berapa lama aku nak tunggu sampai aku boleh spend time dengan kau? even untuk sehari?

kawan-2 masa sekolah, classmate LK MANTOP, mana korang sekarang? mana kawan-2 aku yang ada masa aku sedih? kongsi suka duka? wuu geng, wa ghindu you allz. buat apa je? mmg takde peluang lgsug kehh kita nak jumpa reramai?

family...omma,ayah, abang, angah, akak, adik..wuuu nak duduk rumah boleh?

kalau dah presentation, quiz, test, event dah bercanggah date, juga berderet, sapa tak stress? jujur, diri ini belum sedia utk keluar dari rumah, survive hidup sendiri. mengejut. ni lagi dah nak final exam. assignment jehh berlambak. bila masa rehat kalau dah everyday stay up?

Ya Allah, tenangkanlah hati ini. tabahkanlah kudrat ini. kuatkanlah diri ini. bantulah aku berdiri. hanya Engkau Yang Maha Kuasa. Maha Pengatur segalanya. aku berserah. bergantung hanya padaMu. jadikanlah aku setabah-tabah manusia Ya Allah.

sayang, jaga diri. belajar rajin-2. dah sampai sana, ingat kat mana tempat kau lahir.utamakan keluarga.aku sayang kau sai. FIGHTING !

soalan cepumas tanya dekat kawan tadi.... apa kau akan jadi 10 tahun akan datang?


sincerely,